Hvilken påvirkning har e-mærket på webshoppens omsætning? Dette spørgsmål har vi sammen med et digitalt bureau og vores medlem pro-dress.com undersøgt nærmere. I denne case kan du læse om, hvordan en ideel placering af e-mærket – baseret på vores anbefaling – gav pro-dress.com en markant stigning i deres omsætning på hele 11% i testperioden på 3 måneder.
11%
Øget omsætning
33%
Øget mobilomsætning
5%
Fald i bouncerate
I testen er forstyrrende elementer blevet fjernet omkring købsknappen, og der er foretaget splittest på denne A/B-opdeling:
A. Telefonnummer i topheader, hvor det normalt har plads – ikke noget e-mærke på webshoppen.
B. Telefonnummer udskiftet med et e-mærke i topheader.
Testen er foretaget af eksternt bureau, Ambition A/S, der har speciale i splittests. Testen er udført i Google Optimize.
Claire Ross Brown
Wavell
Billigcamping.dk
Shaping New Tomorrow
Claire Ross Brown
Wavell
Billigcamping.dk
Shaping New Tomorrow