14. februar 2014
Københavns Erhvervsakademi gentager succesen med tre korte og praktisk orienterede moduler fra deres E-koncept diplomuddannelse. Her har netbutikejere mulighed for at tilegne sig analytiske redskaber, der kan hjælpe dem med at styrke bundlinjen, vurdere markedstrends og udnytte online kanalen til markedsføring på modulerne E-handel: Optimering af salg og indtjening, E-handel: Strategi og forretningsudvikling og Digital markedsføring. Du opnår altså nogle kernekompetencer, som din virksomhed kan bygge fremtiden på.
På dette modul lærer du analysere en webshop og dens resultater, se nye løsninger, implementere dem og derved generere vækst. Tilmeld dig her – start 1. april.Tilmeld dig her
Modulet tager dig i hånden og guider dig i Best Practice på området. Eksperter vil hjælpe dig til at lave din egen forretningsplan og strategi og få din virksomhed over grænsen og ud på nye markeder med e-commerce.Tilmeld dig her – start 29. april.Tilmeld dig her
Her kommer du hele markedsføringspaletten rundt: ”Marketing-modulet retter sig b.la mod e-shops, som ønsker den nyeste viden og metoder til at skabe bedre salgsresultater i online kanalen”, fortæller uddannelseschef, Michael Frederiksen. Tilmeld dig her – start 26. maj. Tilmeld dig her