e-mærkets blog giver dig viden og nyheder om krav og regler vedrørende e-handel, kundeservice, digital markedsføring og det at drive webshop i Danmark.
På bloggen giver vores team af jurister dig indsigt i alt, hvad der er at vide om jura, der vedrører e-handel, og vi sætter en ære i at skrive i et sprog, der kan forstås af alle – det der kaldes ”plain legal language”. Du får desuden tips og gode råd om konverteringsoptimering, online kundeservice, og indimellem inviterer vi en specialist fra vores store partnernetværk til at gæsteblogge.
Vælg kategori:
Efter et 2009 præget af finanskrisen er der efterhånden ved at være godt gang i ansøgningerne til e-mærket igen, og hos e-handelsfonden har man i årets først...
e-handelsfonden har fået udpeget dommer Elisabet Michelsen som den nye formand for e-handelsfondens klageinstans. e-handelsfondens klageinstans behandler og...
Helt i tråd med en kundeundersøgelse fra SAXO.com tidligere på året, viser helt nye tal fra en A/B test på CoolStuff.dk at det betaler sig at have en e-mærke...
Så er påsken lige om hjørnet, og i den anledning har vi samlet en masse gode tilbud fra en række af e-handelsfondens samarbejdspartnere, og det kommer naturl...
På baggrund af en række nye sager hvor danske forbrugere er blevet snydt efter at have handlet på udenlandske netbutikker, har Forbruger Europa, forbrugersty...
Øget tryghed kunne lokke langt flere kunder til de danske netbutikker. Det viser en undersøgelse foretaget i samarbejde mellem e-handelsfonden og netboghandl...
getmore.dk er igen e-mærke certificeret.
Vi har samlet nogle gode råd til effektiv brug af dit e-mærke, så du kan få en bedre online forretning.
Er kundeservice blot en omkostning eller er det en investering i mere salg?