Forbrugerne efterspørger åbenhed og ærlighed, når de handler. Kundescoren gør det nemt for forbrugerne at se, hvad andre kunder synes om din webshop.
I kundescoren, er det nemlig KUN dine kunder, der får mulighed for at anmelde din butik. Du undgår altså de usaglige, manipulerbare anmeldelser, som du risikerer at få i andre anmeldelsessystemer. Kundescoren er desuden dét anmeldelsessystem af sin slags, der har den største svarprocent overhovedet.
Med en gennemsnitlig svarrate på 23% er kundescoren det anmeldelsessystem af sin slags, der giver dig den højeste svarprocent.
Prøv vores beregner og se hvor mange anmeldelser, din webshop kan opnå med kundescoren.
0
svar om måneden
Antal ordrer om måneden
Et troværdigt og faktuelt anmeldelsessystem er vejen frem, når du ønsker at drive en sober forretning med fremtid i. Vores kundescore bliver ikke påvirket af vind og vejr, og hvem der lige har set sig sure – eller glade - på dig. Den er udelukkende bygget på reelle køb, og altså på den indsats, som du har leveret til dine rigtige kunder.
Scoren ligger synlig i din e-mærke widget, når du vælger at offentliggøre den, og den følger den udvikling, der er i dine anmeldelser. Kundescoren er dermed altid aktuel og baseret på anmeldelser, der ligger maximum 12 måneder tilbage.
Ønsker du at samle en mængde anmeldelser ind, inden du viser kundescoren på din widget, kan du sagtens aktivere indsamlingen uden at offentliggøre scoren. Når du så synes, at du har et antal anmeldelser, der giver et reelt billede af dine salg, kan du slå den til.
Billigcamping.dk har længe brugt e-mærkets anmeldelsessystem: Kunde- og Fragtscoren. ”Det er meget simpelt det bedste system” udtaler ejer Bjørn Sahl.
Din kundescore ligger inkorporeret i din e-mærket widget. Det betyder, at du har en lang række designvalg, når du skal bestemme, hvordan din kundescore skal vises. Du kan fx bestemme, hvilken side den skal være i, hvor højt eller lavt den skal sidde, og du kan tilpasse den, så den passer til mobilvisning.
Din kundescore går fra 0-10, og er baseret på feedback fra dine kunder – og kun dine kunder. Alle bliver spurgt, både de sure og de glade. Ingen prosa, brok og personlige holdninger – kun svar på et simpelt spørgsmål: Er du tilfreds eller utilfreds?
Vores anmeldelsessystem afsender automatisk en helt enkelt vurderingsmail med 2 knapper:
Når vurderingen er afgivet, føres kunden til vores system, hvor der er mulighed for at uddybe anmeldelsen. Det er dog ikke et krav, og kunden kan nøjes med at afgive den enkle vurdering.
Det er dig, der bestemmer, hvornår vurderingsmailen skal afsendes. På den måde kan du styre, at kunden får mulighed for at anmelde købsoplevelsen, når det er allermest relevant. Vi anbefaler, at din kunde modtager mailen umiddelbart efter modtagelse af ordren.
Scoretallet vises sammen med antallet af anmeldelser, den er baseret på. På den måde får din kunder et stærkt og retvisende billede af, hvor troværdig din score er. Ruller man din widget ud, vil man ydermere få mulighed for at se de anmeldelser, der er uddybet.
De tre områder, som dine kunder kan uddybe deres anmeldelse med, er:
Uddybelserne vises med procent og det antal anmeldelser, de er baseret på.
*Kun for medlemmer. For at benytte kunde- og fragtscoren skal webshoppen være e-mærket.
Vil du kontaktes af en af vores konsulenter?
Udfyld formularen her: