Forbrugerne sikret i Getmore.dk salg

getmore.dk er igen e-mærke certificeret.

Når en e-mærket virksomhed bliver solgt eller omdannet (f.eks. fra et I/S til et ApS) og fortsat ønsker at være e-mærke certificeret, er det et ufravigeligt krav fra e-handelsfonden, at ingen forbrugere kommer i klemme ifbm. salget/virksomhedsomdannelsen.

Dette krav skal aktivt accepteres af den virksomhed der overtager forpligtigelserne inden der indgås en ny aftale om brug af e-mærket.

Det nye selskab bag www.getmoret.dk, Getmore ApS, har blandt andet købt URL'en af det gamle selskab Getmore A/S (nu Inviat A/S).

www.getmore.dk er igen e-mærke certificeret efter, at e-handelsfonden har sikret sig Getmore ApS' accept af ovenstående krav.

Det betyder at alle forbrugere, der har en berettiget reklamation eller andet krav efter et køb på www.getmore.dk kan, uanset hvem der på tidspunktet for købet var den juridiske enhed, gøre deres krav gældende overfor Getmore ApS, den nuværende ejer af www.getmore.dk.

Alle forbrugere kan henvende sig til enten kundeservice@getmore.dk eller ringe til e-mærkets Forbruger Hotline på telefon 44 85 85 90.