Workshop: Se kundeservice som et marketing tiltag

Er kundeservice blot en omkostning eller er det en investering i mere salg?

Ansatte i e-mærkede netbutikker har mulighed for at deltage i e-handelsfondens workshop, hvor vi stiller spørgsmål til hvordan man udøver den rigtige kundeservice og giver e-handelsfondens bud på, hvor højt kunderne vægter kundeservicen i dag samt konsekvenserne hvis man som virksomhed ikke har fokus på området.

Der vil være en interessant virksomhedscase og vi kommer med hverdagseksempler på både god og dårlig kundehåndtering samt tager konkrete problemstillinger op fra deltagernes hverdag. Vi afslutter workshoppen med en god frokost, hvor du vil have mulighed for at sparre og networke med dine webshop kollegaer.

Deltagerantal er begrænset (min. 15 deltagere), så vi får tid til at inddrage deltagernes erfaringer og komme i dybden med dine problemstillinger.

For hvem?

Workshoppen er for iværksættere/nystartere, kundeservice-, salgs- og marketingmedarbejdere samt andre, der står for den daglige drift/administration af netbutikken.