Blog
e-mærkets blog giver dig viden og nyheder om krav og regler vedrørende e-handel, kundeservice, digital markedsføring og det at drive webshop i Danmark.
På bloggen giver vores team af jurister dig indsigt i alt, hvad der er at vide om jura, der vedrører e-handel, og vi sætter en ære i at skrive i et sprog, der kan forstås af alle – det der kaldes ”plain legal language”. Du får desuden tips og gode råd om konverteringsoptimering, online kundeservice, og indimellem inviterer vi en specialist fra vores store partnernetværk til at gæsteblogge.
Kategori:

Fup eller fakta: 5 skarpe om den nye markedsføringslov
Den nye markedsføringslov er netop trådt i kraft. Det betyder, ikke overraskende, at nogle af de regler, du kender, ændrer sig. Men også at lidt for frie tol…

Salg via Facebook: Bliv rig på rekordtid uden besværlig lovgivning
For de fleste iværksættere er regler og lovgivning ikke just det, man drømmer søde drømme om, men snarere noget der giver hovedpine og vejrtrækningsbesvær. M…

Efter masselukning: Kinesiske svindlere frygter e-mærket
Ja ok, overskriften har måske ikke rigtig hold i sandheden, men hos e-mærket har vi ikke desto mindre gjort det til en mærkesag at gøre livet så besværligt som muligt for udenlandske IT-kriminelle.

Bliv bedre til at afsløre og undgå snyd på din webshop
I takt med at endnu flere danskere vender sig mod nettet, når de har brug for lidt nyt til garderoben, en ny computer eller sågar en genopfyldning af køleska…

Kommentar til artikel i Børsen
Søndag d. 2. april bragte Børsen en kritisk artikel om Forbrugerbrugerombudsmandens håndtering af en sag med en række danske online-fordelsklubbers markedsfø…

Klagegebyr: Slut med gratis hjælp til kunder på e-mærkede webshops
Fra efteråret er det ikke længere muligt at få gratis hjælp efter et køb på en e-mærket webshop. Siden år 2000 har nethandlende gratis kunne kontakte vores team af jurister, med henblik på at få hjælp med handler, der er gået i hårdknude.