e-mærkets blog giver dig viden og nyheder om krav og regler vedrørende e-handel, kundeservice, digital markedsføring og det at drive webshop i Danmark.
På bloggen giver vores team af jurister dig indsigt i alt, hvad der er at vide om jura, der vedrører e-handel, og vi sætter en ære i at skrive i et sprog, der kan forstås af alle – det der kaldes ”plain legal language”. Du får desuden tips og gode råd om konverteringsoptimering, online kundeservice, og indimellem inviterer vi en specialist fra vores store partnernetværk til at gæsteblogge.
Vælg kategori:
I fremtiden kan man som dansk forbruger betale via bankoverførsel på e-mærkede hjemmesider, noget der ellers indtil nu kun har været muligt for erhvervsdrive...
e-mærket bliver stadig mere populært blandt de danske forbrugere, det viser en brugerundersøgelse foretaget af lavprisselskabet Telmore. Undersøgelsen blev l...
Nye tal fra Dansk e-handelsanalyse viser nu, at e-mærket er det vigtigste når forbrugerne skal handle i en netbutik for første gang. Denne tendens understøtt...
Forbrugerombudsmanden har i juni måned politianmeldt netbutikken Mybuy.dk for udsendelse af spam.
e-handelsfondens Forbruger Hotline og professionel tvistløsningsfunktion har kun eksisteret i lidt over et år, men er allerede nu en stor succes. Siden lance...
e-handelsfonden har gennem et stykke tid samarbejdet med initiativet ingenCO2.dk, der arbejder for at danske websites skal være CO2 neutrale.
Kasten Lund, ejer af rådgivningsfirmaet om forbedring af konverteringsraten optimeria.dk, har netop offentliggjort en stor uvildig test af e-mærket og dens p...
EU-domstolen har netop afsagt en dom, hvor du som forbruger stilles bedre, hvis du fortryder et køb - uanset hvilket EU-land den netbutik, du har handlet i,...
Efter et 2009 præget af finanskrisen er der efterhånden ved at være godt gang i ansøgningerne til e-mærket igen, og hos e-handelsfonden har man i årets først...