e-mærkets blog giver dig viden og nyheder om krav og regler vedrørende e-handel, kundeservice, digital markedsføring og det at drive webshop i Danmark.
På bloggen giver vores team af jurister dig indsigt i alt, hvad der er at vide om jura, der vedrører e-handel, og vi sætter en ære i at skrive i et sprog, der kan forstås af alle – det der kaldes ”plain legal language”. Du får desuden tips og gode råd om konverteringsoptimering, online kundeservice, og indimellem inviterer vi en specialist fra vores store partnernetværk til at gæsteblogge.
Vælg kategori:
Vi har samlet nogle gode råd til effektiv brug af dit e-mærke, så du kan få en bedre online forretning.
Er kundeservice blot en omkostning eller er det en investering i mere salg?
Progressive onlinefolk tilknyttes i et Advisory Board for at komme endnu tættere på forbrugerne og netbutikkerne
Findpriser.dk slutter sig til den række af shoppingsportaler som har indgået en samarbejdsaftale med e-handelsfonden for at hjælpe og beskytte forbrugerne, n...
Danmarks Statistik har netop offentliggjort nye tal for danskerne internetforbrug og købsvaner i 2009. I den bliver forbrugerne blandt andet spurgt om fordel...
Vi har via e-handelsfondens Forbruger Hotline fået en del henvendelser vedrørende parallelimporterede varer og andre forhold i forbindelse med sikker nethand...
Et helt nyt samarbejde mellem e-handelsfonden og de største danske shoppingportaler giver 1,5 mio. forbrugerne mulighed for at kontakte e-handelsfondens Forb...
Webpriser ApS har gennem længere tid misbrugt e-mærket. De har trods påbud om at fjerne mærket fra deres shop, dagbøder og henvendelser fra e-handelsfondens...
Sagen kort: