Blog
e-mærkets blog giver dig viden og nyheder om krav og regler vedrørende e-handel, kundeservice, digital markedsføring og det at drive webshop i Danmark.
På bloggen giver vores team af jurister dig indsigt i alt, hvad der er at vide om jura, der vedrører e-handel, og vi sætter en ære i at skrive i et sprog, der kan forstås af alle – det der kaldes ”plain legal language”. Du får desuden tips og gode råd om konverteringsoptimering, online kundeservice, og indimellem inviterer vi en specialist fra vores store partnernetværk til at gæsteblogge.
Kategori:

e-mærkets 20 års jubilæum
e-mærket har 20 års jubilæum, og det fejrer vi med en gennemgang af vores historie fra vi startede i et småt lokale på Børsen i København til 20 år efter…

e-mærket ændrer din kundescore (til det bedre)
Til maj er det to år siden den første bedømmelsesopfordring blev sendt af sted til en kunde hos en e-mærket webshop. Siden da er der sket meget. I skrivende stund benytter over 230 webshops kundescoren, der er i alt afsendt ca. 1 mio. bedømmelsesoplevelser

Klagegebyr: Slut med gratis hjælp til kunder på e-mærkede webshops
Fra efteråret er det ikke længere muligt at få gratis hjælp efter et køb på en e-mærket webshop. Siden år 2000 har nethandlende gratis kunne kontakte vores team af jurister, med henblik på at få hjælp med handler, der er gået i hårdknude.

e-mærket udvider med brugerbedømmelser
Med lanceringen af to helt nye produkter, vi kalder dem add-ons til e-mærket, gør vi det nu endnu nemmere for forbrugerne at vælge præcis den webshop, som er den rette for dem. Lanceringen betyder samtidig, at e-mærket går fra kun at være en uvildig tredjepart, til nu også at inddrage forbrugerne.