Se, hvad det koster, at misbruge e-mærket
Man skal kunne stole på e-mærket, når man ser det på en webshop.
Datatilsynet fokuserer på kunders købshistorik
Datatilsynet har netop offentliggjort de fire overordnede temaer, som vil være deres fokus for tilsynet i resten af 2019.
Har du handlet på casanova.dk – så læs med her.
Casanova.dk har indgivet en konkursbæring. Har du handlet på webshoppen får du her et par råd med på vejen.
Gæsteblog: 5 ting, der skaber tryghed i din webshop

I takt med at forbrugerne handler mere på nettet og nu køber alt fra forsikringer og rejser til tøj og dagligvarer online, er de også blevet mere opmærksomme på falske webshops og deres rettigheder som forbrugere.
e-mærket vinder podcastpris
e-mærket vandt i går prisen for årets samarbejde ved Podcastprisen 2019.
EU afsiger dom i sag om fortrydelse af madras

En kunde køber en madras. Fjerner emballagen og den omkringliggende folie, men beslutter sig derefter for at fortryde sig køb og beder om at få sine penge tilbage. Det vil webshoppen, der har solgt ham varen, ikke være med til..
e-mærket PLUS og STANDARD er på gaden
Øg tilliden til din webshop med e-mærket PLUS og STANDARD. Se og læs om, hvordan vores nye e-mærker virker.
Har du handlet på biva.dk – så læs med her
Biva har indgivet konkursbegæring. Har du handlet på biva.dk, kan du få gode råd af e-mærket.
Vi har samlet alt, du behøver at vide om den nye spamvejledning

Spam er det, som Forbrugerombudsmanden får allerflest klager om. Faktisk modtager Forbrugerombudsmanden omkring 20.000 klager om året. Det er derfor vigtigt, at du har styr på reglerne, og det kan Forbrugerombudsmandens nye spamvejledning hjælpe dig med.
Et kig i krystalkuglen. Hvad sker i 2019?
Det er altid svært at spå om fremtiden. Ingen ved jo reelt set, hvad der kommer til at ske i morgen. Vi har dog alligevel givet den et forsøg og skrevet lidt om, hvad du som webshopejer kan forvente for 2019.