Salg via Facebook: Bliv rig på rekordtid uden besværlig lovgivning

For de fleste iværksættere er regler og lovgivning ikke just det, man drømmer søde drømme om, men snarere noget der giver hovedpine og vejrtrækningsbesvær. M…
Efter masselukning: Kinesiske svindlere frygter e-mærket

Ja ok, overskriften har måske ikke rigtig hold i sandheden, men hos e-mærket har vi ikke desto mindre gjort det til en mærkesag at gøre livet så besværligt som muligt for udenlandske IT-kriminelle.
Bliv bedre til at afsløre og undgå snyd på din webshop

I takt med at endnu flere danskere vender sig mod nettet, når de har brug for lidt nyt til garderoben, en ny computer eller sågar en genopfyldning af køleska…
Kommentar til artikel i Børsen

Søndag d. 2. april bragte Børsen en kritisk artikel om Forbrugerbrugerombudsmandens håndtering af en sag med en række danske online-fordelsklubbers markedsfø…
Klagegebyr: Slut med gratis hjælp til kunder på e-mærkede webshops

Fra efteråret er det ikke længere muligt at få gratis hjælp efter et køb på en e-mærket webshop. Siden år 2000 har nethandlende gratis kunne kontakte vores team af jurister, med henblik på at få hjælp med handler, der er gået i hårdknude.
Delvis fortrydelse: Skal dine kunder have leveringsomkostningerne retur?

Har du taget stilling til, om dine kunder kan fortryde et køb på din shop delvist. Altså om de kan købe to par bukser, og så returnere det ene par? Og har du…
Smartweb: 5 tips til at styrke din webshops troværdighed

Hvis du ikke har fokus på at sikre troværdigheden af din webshop, kan det skade din konvertering og dermed påvirke, hvor meget du sælger. For hvis potentiell…
Tænd dine kunder af eller red din røv med de rette ord

“Vi har efterhånden givet dig så meget viden om det at drive en webshop, og så ødelægger du det hele, fordi du ikke fatter, hvad god kundeservice er…”
Gæsteblogger: 3 idéer til at løfte julesalget på din shop

I dette indlæg har vi inviteret
Sådan er du stillet, hvis du glemmer et 0,- i tilbudsprisen

Black Friday nærmer sig med hastige skridt. Forhåbentlig medfører det en masse gang i biksen på din webshop. Men for at du kan bruge din energi på at service…