Spændende samarbejde med YouMe Shopping
Det nystartede sociale shopping-site YouMe Shopping har indgået samarbejde med e-mærket. Det betyder, at YouMe Shopping fremover vil fremhæve de virksomheder, som er e-mærkede.
YouMe Shopping er et non-profit projekt, der tilbyder forbrugerne…
Et års fuld returret – kan det virkelig betale sig?
Ja det lyder måske som en forretningsmodel der ikke kan betale sig, men faktisk har den internationale netbutik, der her er tale om, opnået stor succes med dette og andre forbistret flinke kundeservice tiltag. Butikken er amerikansk og hedder Zappos….
Vi synes godt om kampagnen Netsikker.nu 2012
I dag lancerer Digitaliseringensstyrelsen en ny netsikker nu!-kampagne om let og sikker e-handel, der løber frem til den 29. marts.
Det skal være let og sikkert at købe på nettet…
… Og her kan vi hos e-mærket ikke være meget mer…
Giv dine kunder mere værdi
Mange netbutikker oplever, at kunder ringer eller skriver og spørger om juridiske spørgsmål i forbindelse med et køb. Hvor lang er fortrydelsesfristen? Hvilken betalingsform er sikrest at bruge? Eller hvornår kan man reklamere? Her kan du hjælpe kund…
Klik ALTID på e-mærket
Hos e-mærket oplever vi desværre oftere og oftere, at udenlandske svindlere misbruger e-mærket og andre troværdighedsskabende brands når de opretter fup-netbutikker.
Klik derfor ALTID på e-mærket
Klik altid på e-mærket – er netbutik…
Spot en fup-netbutik
Udenlandske svindlere misbruger i stigende grad e-mærket og andre troværdighedsskabende brands når de opretter fup-netbutikker.
Det kan være svært at gennemskue, om en netbutik er fup eller fakta, men der er nogle sikre tegn som skal få dine …
23 nye e-mærkede netbutikker i januar
Den stigende interesse for e-mærket er fortsat ind i 2012. Januar måned bød således på hele 23 nye e-mærkede netbutikker, og februar ser ud til at blive endnu bedre.
Her os e-mærket vil vi gerne byde alle 23 netbutikker velkommen til.
87 % af danskerne tillægger e-mærket betydning
Det viser nye tal fra webbureauet Dwarf. Af de adspurgte svarer 28 %, at e-mærket har afgørende betydning for deres køb på nettet. 37 % tillægger e-mærket stor betydning, 23 % tillægger e-mærket nogen betydning, mens 13 % tillægger e-mærket lidt elle…
Fortrydelse og reklamation – Hvornår skal kunden have fragten tilbage?
Hvad gør du, når…
…Kunden fortryder købet?
Kunden har krav på at få alle sine penge tilbage, når han eller hun fortryder et køb. Det gælder den fragt, kunden har betalt i forbindelse med leveringen af varen (jf. Forbrugeraftalel…
Hvad synes vores medlemmer om e-mærket?
Vi har spurgt vores medlemmer, hvad de synes om e-mærket, og hvordan e-mærket kan blive endnu bedre. Derfor holdte vi i går et debatmøde, hvor netbutikkerne kunne dele ris, ros og gode ideer med os. Vi siger mange tak for gode inputs og glæder os til…