Brug ikke andres kundebaser
Forbrugerombudsmanden har i juni måned politianmeldt netbutikken Mybuy.dk for udsendelse af spam.
Konfliktmægling hitter på nettet
e-handelsfondens Forbruger Hotline og professionel tvistløsningsfunktion har kun eksisteret i lidt over et år, men er allerede nu en stor succes. Siden lance…
e-handelsfonden bygger videre på grøn succes
e-handelsfonden har gennem et stykke tid samarbejdet med initiativet ingenCO2.dk, der arbejder for at danske websites skal være CO2 neutrale.
e-mærket giver op til 32 % højere konvertering
Kasten Lund, ejer af rådgivningsfirmaet om forbedring af konverteringsraten optimeria.dk, har netop offentliggjort en stor uvildig test af e-mærket og dens p…
Forbrugeren nu bedre stillet ved fortrydelse af en vare
EU-domstolen har netop afsagt en dom, hvor du som forbruger stilles bedre, hvis du fortryder et køb – uanset hvilket EU-land den netbutik, du har handlet i,…
Stor stigning i ansøgninger om e-mærket
Efter et 2009 præget af finanskrisen er der efterhånden ved at være godt gang i ansøgningerne til e-mærket igen, og hos e-handelsfonden har man i årets først…
Ny formand for e-handelsfondens klageinstans
e-handelsfonden har fået udpeget dommer Elisabet Michelsen som den nye formand for e-handelsfondens klageinstans. e-handelsfondens klageinstans behandler og…
e-mærket forbedrer konverteringsraten med 6 %
Helt i tråd med en kundeundersøgelse fra SAXO.com tidligere på året, viser helt nye tal fra en A/B test på CoolStuff.dk at det betaler sig at have en e-mærke…
Påsketilbud fra e-handelsfondens partnere
Så er påsken lige om hjørnet, og i den anledning har vi samlet en masse gode tilbud fra en række af e-handelsfondens samarbejdspartnere, og det kommer naturl…
Undgå at blive snydt på nettet
På baggrund af en række nye sager hvor danske forbrugere er blevet snydt efter at have handlet på udenlandske netbutikker, har Forbruger Europa, forbrugersty…