Netbutikker snyder sig selv for kunder
Øget tryghed kunne lokke langt flere kunder til de danske netbutikker. Det viser en undersøgelse foretaget i samarbejde mellem e-handelsfonden og netboghandl…
Forbrugerne sikret i Getmore.dk salg
getmore.dk er igen e-mærke certificeret.
Få mere ud at dit e-mærke
Vi har samlet nogle gode råd til effektiv brug af dit e-mærke, så du kan få en bedre online forretning.
Workshop: Se kundeservice som et marketing tiltag
Er kundeservice blot en omkostning eller er det en investering i mere salg?
Onlineeksperter skal rådgive e-handelsfonden
Progressive onlinefolk tilknyttes i et Advisory Board for at komme endnu tættere på forbrugerne og netbutikkerne
Gratis hjælp til Findpriser.dk’s brugere
Findpriser.dk slutter sig til den række af shoppingsportaler som har indgået en samarbejdsaftale med e-handelsfonden for at hjælpe og beskytte forbrugerne, n…
Anerkendt e-handelsmærke vigtigt for forbrugere
Danmarks Statistik har netop offentliggjort nye tal for danskerne internetforbrug og købsvaner i 2009. I den bliver forbrugerne blandt andet spurgt om fordel…
Parallelimport – hvad skal du være opmærksom på?
Vi har via e-handelsfondens Forbruger Hotline fået en del henvendelser vedrørende parallelimporterede varer og andre forhold i forbindelse med sikker nethand…
1,5 mio. forbrugere får nu gratis nethandel-hjælp
Et helt nyt samarbejde mellem e-handelsfonden og de største danske shoppingportaler giver 1,5 mio. forbrugerne mulighed for at kontakte e-handelsfondens Forb…
Webpriser ApS under tvangsopløsning!
Webpriser ApS har gennem længere tid misbrugt e-mærket. De har trods påbud om at fjerne mærket fra deres shop, dagbøder og henvendelser fra e-handelsfondens…