e-mærkets blog giver dig viden og nyheder om krav og regler vedrørende e-handel, kundeservice, digital markedsføring og det at drive webshop i Danmark.
På bloggen giver vores team af jurister dig indsigt i alt, hvad der er at vide om jura, der vedrører e-handel, og vi sætter en ære i at skrive i et sprog, der kan forstås af alle – det der kaldes ”plain legal language”. Du får desuden tips og gode råd om konverteringsoptimering, online kundeservice, og indimellem inviterer vi en specialist fra vores store partnernetværk til at gæsteblogge.
Vælg kategori:
Du har gjort som du skulle, pakken er afsendt til den aftalte pakkeshop. Men din kunde ringer og fortæller at pakken er leveret til en anden pakkeshop end aftalt, fordi der ikke var plads i den aftalte pakkeshop. Hvad gør du?
Fire virksomheder har accepteret at betale bøder for at have sendt ulovligt markedsføring afsted gennem såkaldt affiliate-netværk.
residential.dk har fået frataget deres e-mærke
54 nye certificeringer i oktober
Fra et år siden anmeldte e-mærket over 150.000 fupbutikker til myndighederne. Men et år efter er over 33.000 af dem stadig i fuld vigør.
For at forhindre digitalt lommetyveri skal du nu sørge for at dine kunder fremover skal godkende sin betaling to gange. Det gælder alle beløb over 225 kr.
35 nye certificeringer i september
23 nye certificeringer i august
Skal du opkræve f.eks. miljøtillæg eller andre pristillæg skal du have styr på en række ting. Det skal nemlig både være tydeligt i den samlede pris og i til prisen for den pågældende vare.